20 ذوالحجۃ الحرام, 1441 ہجری

: : :
(PST)

 دعوت اسلامی کا شعبہ مکتبۃ المدینہ العربیہ اسلامک عربی کتابوں کو شائع کرنے کا عزم رکھتی ہےاور ان کتابوں کو عرب ممالک سے چھپوانے کے لئے کوششیں کررہی ہے۔اس شعبے نے سب سے پہلے درس نظامی کے تمام کتب کو عرب ممالک سے چھپوانےکا بیڑہ اٹھایا ہے۔

مکتبۃ المدینہ العربیہ (دعوت اسلامی) اپنی مختلف کتابوں کو عربی ممالک سے چھپوانے کا عزم رکھتا ہے۔ اس سلسلے میں متعلقہ مجلس کی کاوشیں منظر عام پر آنا شروع ہوچکی ہیں ۔ اَلْحَمْدُ لِلّٰہِ عَزَّ وَجَلَّ حال ہی میں مکتبۃ المدینہ العربیہ نے اَنوارُ القُراٰن فیِ تَوحِیْدِ القُراٰن اور الفتاوَی المُخْتارَۃ مِنَ الْفتاوَی الرَّضوِیۃکو دارالکتب العلمیہ بیروت لبنان سے شائع کروایا ہے جو عنقریب پاکستان میں بھی دستیاب ہوگی جبکہ دُرُوسُ البَلاغَہ، نُورُالاِیضَاح اور التَّعْلیقاتُ الرضویۃ علیَ الہِدایہ و شُرُوحِہا پر کام جاری ہے۔

ان کتابوں کے شائع ہونے کی خبر امیر اہل سنت علامہ محمد الیاس عطار قادری دَامَتْ بَرَکَاتُہُمُ الْعَالِیَہ کودی گئی۔ اطلاع ملنے پرآپ دَامَتْ بَرَکَاتُہُمُ الْعَالِیَہ نے اپنے آڈیو پیغام کے ذریعے خوشی کا اظہار کیا اوران کتابوں پر کام کرنے والے مکتبۃ المدینہ العربیہ کے رکن احمد رضا گھانچی مدنی کو اپنی دعاؤں سے نوازا۔ امیر اہل سنت دَامَتْ بَرَکَاتُہُمُ الْعَالِیَہ نےامام غزالی رحمۃ اللہ علیہ کی کتاب” ایُّھاالوَلَد “ سے ایک نصیحت بھی کی ۔ آپ دَامَتْ بَرَکَاتُہُمُ الْعَالِیَہ نے احمد رضا مدنی سمیت مکتبۃ المدینہ العربیہ، المدینہ العلمیہ اور مکتبۃ المدینہ کے اسلامی بھائیوں کو مدنی مذاکرے میں شرکت کرنے، تنظیمی ذمہ داری لینےاور 12 مدنی کاموں میں بڑھ چڑھ کر حصہ ملانے کی ترغیب دلائی۔