13 شوال المکرم, 1441 ہجری

: : :
(PST)

25 رمضان المبارک کو بعدِ عصر اور 26 رمضان المبارک کی شب مدنی مذاکروں کا انعقاد کیا گیا جن میں امیر اہل سنت حضرت علامہ محمدالیاس عطار قادری دَامَتْ بَرَکَاتُہُمُ الْعَالِیَہ نے عاشقانِ رسول کی جانب سے پوچھے گئے سوالات کے جوابات ارشاد فرمائے۔

مدنی مذاکرے کے چند مدنی پھول ملاحظہ کیجئے:

بعدِ عصر ہونے والا مدنی مذاکرہ

سوال:آپ کو کوئی تحفہ دینا چاہے تو کیاکرے؟

جواب:مجھے کچھ تحفہ دیناہو تو مجھے یہ دُعادیں کہ اے اللہ! الیاس کا ایمان سلامت رکھ ،بُرے خاتمےسے بچااوراسےبے حساب بخش دے۔جو مجھے نیکیوں کے تحفے دیتے ہیں تو وہ پہلے دُعا کیاکریں کہ میں نے فُلاں فُلاں نیکیاں الیاس قادری کو اِیصال کیں ،پھر آپ چاہیں تو مجھے بھی بتادیں کہ آپ کو یہ یہ نیکیاں اِیصال کی ہیں ۔

بعدِ تروایح ہونے والا مدنی مذاکرہ

سوال:عیدی کس نیّت اورکس اندازسے دینی چاہئے؟

جواب:اگررشتے دارہوں تو صِلہ رِحمی(یعنی رشتہ داروں سے حُسنِ سُلوک کرنا)ورنہ دِل خوش کرنے کی نیّت سے عیدی دینی چاہئے ،اگرنئےنوٹ ہوں تواچھاہے ،عُلمائے اہلِ سُنّت کورقم لفافےمیں ڈال کر ادب سے نذرکرنی چاہئے ،یہ اُن کی تعظیم کا انداز ہے۔

سوال:کوئی مشکل یا حاجت درپیش ہوتو کیا کریں ؟

جواب:کوئی مشکل وحاجت ہوتو 2رکعت’’صَلٰوۃ ُالحاجات‘‘اداکئی جائیں، اس کےبعدگِڑگڑاکراس طرح دُعا کی جائے کہ یااللہ!یہ میرے لیے بہترہوتو مجھےعطافرما۔

سوال:’’راہِ سُلوک کے مسافر‘‘کاکیا معنیٰ ہےاورشریعت وطریقت کے کیا معنیٰ ہے ؟

جواب:تصوف کی راہ پر چلنے والے کو"راہِ سلوک کا مسافر" کہا جاتاہے ۔یادرہے! شریعت اورطریقت جدانہیں٭شریعت قُرآن و سُنّت کے ظاہری اَحکام کو کہا جاتا ہے ٭ ’’طریقت‘‘قُرآن و سُنّت کے باطن کا نام ہے۔

سوال:مُریدبننے کی کیا کیابرکات ہیں ؟

جواب:مُرید بننانیکی اورثواب ہے اورہرنیکی سے عمرمیں اضافہ ہوتاہے ،جامع شرائط پیر کا مُرید ہونے سےعقائد وایمان کی حفاظت ہوتی ہے ۔جو مُریدصاحبِ نظرہوتووہ مُرید ہونے کے فوائد وبَرکات دُنیا میں ہی دیکھ لے گا اوراگرصاحبِ نظرنہیں ہوگا تو سَکرات اورمرنے کے بعد قبروحشرمیں دیکھ لے گا۔مُرید ہونے کا اصل مقصد آخرت کی تیاری کرنا ہے ۔

سوال: پیربننے کی کتنی شرائط ہیں؟

جواب: پیربننے کی چارشرائط ہیں۔