9 ربیع ُالآخر , 1442 ہجری

: : :
(PST)

بچیوں کے وہ مدارس المدینہ جن کے اوقات کا دورانیہ 2 گھنٹے اور3 گھنٹے ہوتے ہیں انہیں مدارس المدینہ للبنات جزوقتی کا نام دیا گیا ہے۔

جزوقتی مدارس المدینہ 3 اوقات میں لگتے ہیں۔ ایک کلاس کا ٹائم صبح 8:00 سے 11:00 بجے تک، دوسری جزوقتی کلاس کاٹائم11:00 سے 1:00 بجے تک، تیسری جزوقتی کلاس کا ٹائم2:00سے4:00 بجے تک ہے۔

مدارس المدینہ للبنات میں فی سبیل اللہ تعلیم دی جاتی ہے ان مدارس المدینہ میں بالخصوص مدنی قاعدہ اور ناظرہ قرآن ِ کریم پڑھایا جاتا ہے۔

جز وقتی مدارس المدینہ میں 6سال کی عمرسے بچیوں کو داخلہ دیا جاتا ہے اور اسلامی تہذیب سے معموریونیفارم کا نفاذبھی ہے۔

جزوقتی مدارس بالخصوص اسکول میں پڑھنے والی طالبات کی سہولت کے لیے کھولے گئے ہیں تاکہ صبح اسکول جانے والی دوپہرمیں اور دوپہر میں اسکول جانے والی صبح میں قرآنِ کریم کی تعلیم حاصل کرسکیں۔

جوبڑی اسلامی بہنیں صبح میں گھروں کی مصروفیت سے کچھ دیرسے فارغ ہوتی ہیں اور دوپہرمیں ان کی کچھ نہ کچھ ذمہ داری ہوتی ہے ان کی سہولت اور آسانی کے لیے 11:00 سے 1:00 بجے والی کلاس پڑھائی جاتی ہے۔

مدارس المدینہ للبنات جزوقتی میں ہرایک پڑھنے والی بچی کا تکمیلی جدول فارم تیارکیا جاتا ہے جس میں ان کی تعلیم کا مکمل ریکارڈ ہوتا ہے۔

مدارس المدینہ میں امتحانات کا سلسلہ ، بچیوں میں حسنِ قرات جائزہ، تکمیل اورکامیابی پر بچیوں کے لیے اسناد کا اجراء بھی ہوتا ہے۔

قرآن ِ کریم پڑھانے کے ساتھ ساتھ بچیوں کو نماز، دعائیں، ایمانیات و عقائد، عبادات، اخلاقیات، سنتیں اورآداب بھی سکھائے جاتے ہیں۔